Vikeltäjät selvillä päättäjäisten demoon

8.5.2013

Kahdeksan ahkerinta talkoopassilaista 30.4. mennessä pääsee kokeilemaan vikellystä.

Talkoopassiprojekti on täydessä vauhdissa (15.3.-31.5.2013), tallilla on ollut mahtavan ahkeraa väkeä!

Kilpailun sääntöihin olimme kirjanneet, että 30.4.2013 mennessä neljä eniten pisteitä kerännyttä aktiivista saavat mahdollisuuden kokeilla vikellystä seuran kauden päättäjäisissä lauantaina 25.5.2013 klo 15.30 alkaen. Lisäksi tarjoamme vikellysmahdollisuutta neljälle seuraavalle eli huhtikuun loppuun mennessä eniten pisteitä keränneistä yhteensä kahdeksalle ahkerimmalle vapaaehtoiselle.

He ovat Jaana Nikkola, Camilla Finne, Eerika Aartoaho, Riikka Vanhala, Siiri Hytönen, Milla Himberg, Lotte Mäkinen ja Tiia Rauha. Jos paikkansa ansainnut ei itse halua kokeilla vikellystä, mahdollisuuden voi antaa oman perheen jäsenelle samaan tapaan kuin ratsastustuntinsa voi siirtää.

Vikeltäjien tulee laittaa päälleen sen verran urheilullista vaatetta, että on mukava liikkua, kyykistellä, taipua, jne. Jalkaan voi laittaa lenkkitossut tai jos löytyy, voimistelutossut. Varmista osallistumisestasi Anu Helomaalle (puh. 040 592 2929 tai anu.helomaa@iki.fi) ennen päättäjäisiä. Häneltä saat myös lisätietoja tapahtumaan liittyen.

Koko talkoopassikilpailun kolme aktiivisinta talkoolaista palkitaan kesätunti-stipendillä (Huom! Yksi tunti kullekin saajalle). Lisäksi aktiivisin taluttaja palkitaan tavarapalkinnolla. Pisteet julkistetaan viikoittain.

Koska talkoopassipisteitä on kerännyt poikkeuksellisen hieno määrä senioreita, lisäpalkintojen muodossa varmistamme, että myös ahkerimmat juniorit huomioidaan varmasti. Juniorit ovat osin riippuvaisia tallipäivistään, eivät voi olla tallilla ahkeroimassa ehkä niin paljon kuin haluaisivat.