Kutsu kauden päättäjäisiin

30.4.2013

Lauantaina 25.5. klo 15.30 aloitetaan vikellysdemon seuraamisella, sitten syödään.

RS Majoranin kevätkauden päättäjäiset järjestetään lauantaina 25.5.2013 klo 15.30 alkaen tallin ympäristössä.

Ohjelmamme on poikkeuksellinen, sillä päättäjäisten alkupalana seura tarjoaa kaikille ilmaisen mahdollisuuden seurata AG-tallin järjestämää vikellysdemoa. Vieraamme kertovat ja näyttävät voimistelupukin ja oikean hevosen avulla, miten vikelletään. Muutama meikäläinenkin pääsee kokeilemaan, miltä vikeltäminen tuntuu.

Noin klo 17.30 lähtien syödään. Viime kevään palautteen johdosta ruokailu on edellisvuosia edullisempi ja kevyempi. Mukavan yhdessäolon lomassa palkitsemme myös ahkeria vapaaehtoisia. Halukkaat pääsevät myös pelaamaan pesäpalloa.

Juniorit& Seniorit: klo 15.30-19.30/ Seniorit: klo 19.30 ->

Ilmoittaudu ilmoitustaulun listaan viimeistään KESKIVIIKKONA 15.5.2013 (Huom., muutos!)

HUOM! Voit ilmoittautua myös netissä täyttämällä etusivun oikeasta alalaidasta löytyvän lomakkeen.

RUOKAILUN HINTA: Jäsenet 5 €, ei-jäsenet 10 €

RS Majoranin hallitus toivottaa kaikki harrastajat lämpimästi tervetulleeksi juhlaan!

Liitteet