Ponilympialaiset

19.4.2013

Helatorstaina 9.5., ilmoittautuminen viimeistään 27.4.

Tervetuloa ponikerholaisten ponilympialaisiin helatorstaina 9. toukokuuta 2013 klo 13-15 Leppävaaran tallille.

Ohjelmassa on ryhmissä suoritettavia hevosaiheisia tehtäviä. Yhteinen hauskanpito kruunataan pienellä herkkuhetkellä noin tunnin kestävien leikkien jälkeen After riding-tilassa. Kerrothan, jos sinulla on erikoisruokavalio!

Tapahtuma on ilmainen. Myös vanhemmat ja kaverit ovat tervetulleita seuraamaan kisailua. Ilmoitathan kerhosi ohjaajalle viimeistään la 27.4., pääsetkö mukaan!

Lisätietoja kerhojen ohjaajilta, RS Majoranin junioritoimikunnan jäseniltä Elisalta, Iirikseltä ja Annelta sekä muilta hallituksen jäseniltä. Yhteystiedot löytyvät seuran ilmoitustaululta ja internetsivuilta kohdasta seura->hallitus.

Heppaterveisin,  Ratsastusseura Majoran