Lisätilaus: Majoran-verkkarit & ale-tuotteita

18.4.2013

Uusi mahdollisuus tilata seuran verkkarit sekä muita tuotteita ale-hinnoin!

VERKKARIT

Pyynnöstä järjestämme lisätilauksen Majoran-verkkareille. Sovita kaverilta ja tule tilaamaan After Riding- tilasta Majoran-viikolla.

Collegeasua voit käyttää tallilla, ennen kisoja kisavaatteiden suojana ja mikset myös vapaa-ajalla! Vetoketjullisen hupparin selkään tulee painatettuna MAJORAN-logo ja verkkarihousuihin painatettuna teksti RS Majoran

Verkkaritilaus tehdään Majoran-viikon aikana After Riding-tilassa tai huhtikuun seurakisoissa. Verkkareiden hinta, 55 €, maksetaan 30.4.2013 mennessä RS Majoranin tilille Nordeaan 101330-131349.

MUUT TUOTTEET

Myymme seuraavia Majoran-tuotteita niin kauan kuin tavaraa riittää:

Majoran-lippis, beige, Atlantis-merkkinen, hinta 10 €

Majoran-merkki, voi ommella vaatteisiin, reppuun, kynäpenaaliin, jne., hinta 2 €

Majoran-heijastin, seuran logolla varustettu pehmeä heijastin, naru-hakaneulakiinnitys (kuvassa), hinta 3 €

Tuotteet ovat nähtävillä Majoran-viikon ajan ja seurakisoissa. Lisäksi hallituksen jäsenet näyttävät tavaroita mielellään, kun pyydät! Lisätietoja Anulta (anu.helomaa@iki.fi tai puh. 040 592 2929)

Katso lisätiedot liitteestä!