Kutsu Syyskokoukseen 19.11 klo 17.30

30.10.2020

RATSASTUSSEURA MAJORAN RY:n sääntömääräinen syyskokous 19.11.2020 klo 17.30

Koronatilanteesta ja siihen liittyvistä rajoituksista johtuen syyskokous toteutetaan ensisijaisesti etäkokouksena. Kokous on avoin kaikille seuran jäsenille.

Aika: Torstai 19.11.2020 klo 17.30

Paikka: Etäyhteys ja Leppävaaran ratsastuskoulun After riding -tila.

Ilmoittaudu kokoukseen ennakkoon viimeistään 15.11 tämän sivun keskipalstassa olevan lomakkeen kautta tai lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen rs.majoran@gmail.com.

Toimitamme kaikille etäkokoukseen ilmoittautuneille kokouslinkin sähköpostitse. Suosittelemme vahvasti etäosallistumista. Mikäli kuitenkin haluat osallistua paikan päällä, mainitse siitä ilmoittautuessasi.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, mm. vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2021, valitaan johtokunnan puheenjohtaja ja johtokunnan muut jäsenet erovuoroisten tilalle sekä toiminnantarkastajat.

Jos haluat tutustua dokumentteihin ennakkoon, ota yhteys Riitta Mutikainen, riitta.mutikainen@icloud.com. Ole myös ennen kokousta yhteydessä Riittaan, jos olet kiinnostunut hallitustoiminnasta tai sinulla on ehdotuksia seuran toiminnan kehittämiseksi!

RS Majoran, hallitus