Tallin ulkopuolella kisaava, ota tietojasi talteen Kipasta joulukuun aikana!

17.12.2019

Uusi Kipa otetaan käyttöön vuoden alussa

Uusi Kipa tulee, ota omia kisatietojasi, maksuhistoriaa, tms. talteen joulukuun aikana!

Uuteen Kipaan siirtyminen ja nykyiset kisa- ja maksutiedot

10.12.2019

Ensi vuoden alussa siirrytään uuden Kipan käyttöön ja samalla vanha kilpailu- ja valmennuskalenteri kaikkine tietoineen poistuvat käytöstä. Vanhat tiedot siirretään uuteen Kipaan kevään 2020 aikana. Mikäli tarvitset omia kisatietoja, maksuhistoriaa, tms., ota talteen joulukuun aikana.

Kisajärjestäjän kannattaa ottaa talteen kilpailukohtaiset maksutiedot omaa kirjanpitoa varten. Tilityserät löytyvät Maksut-sivun alareunasta Järjestäjälle tehtyjen tilitysten seurannan takaa. Seurojen ja alueiden toimintakertomuksia varten kannattaa ottaa talteen oman seuran mestaruustulokset.

Valmennuskalenteri siirtyy uuteen Kipaan toistaiseksi seuratason kilpailukalenteriin. Valmennuksien otsikot tulee nimetä Aluevalmennus xx tai Maajoukkuevalmennus xx, jolloin hakusanalla etsimällä saa suodatettua vain hakemansa valmennukset. Valmennuskalenteria kehitetään seuraavaan valmennuskauteen.