Kilpailijoiden sääntökoulutus Riihimäellä

17.12.2019

Kilpailijoiden sääntökoulutus su 16.2. Riihimäellä.

Aika:                sunnuntai 16.2.2020 klo 10.00 – 16.00
Paikka:             RTV-Yhtymä, Mattilantie 1, Riihimäki
Järjestäjä:        SRL Etelä-Suomen ratsastusjaosto ja Riihimäen Ratsastajat ry
Kouluttaja:      Marjaana Tengman

KILPAILETKO? AIOTKO KILPAILLA?

SRL:n KILPAILUJÄRJESTELMÄ JA KIPA UUDISTUVAT 2020, OLETKO AJANTASALLA?

Tervetuloa kilpailusääntökoulutukseen, jossa lajeina ovat kouluratsastus ja esteratsastus.

Kurssin sisältö: Kilpailusäännöt E- ja/tai D-kilpailulupaan (seura-/aluekilpailulupa) vaadittavalla tasolla, uudistukset järjestelmässä ja kilpailupalveluohjelma KIPAssa sekä sääntömuutokset vuodelle 2020.

Hinnat: kurssin hintaan sisältyy ohjelman mukainen ruokailu ja kahvi
• 30 € (SRL:oon kuuluvat seurojen jäsenet)
• alle 15 v. kilpailulupaa hakevan huoltaja 15 € (Huom! alle 15 v. kanssa kurssille on osallistuttava vähintään 1 huoltajan)
• 35 euroa (muut)

Tilaisuus on avoin kaikille kilpailusäännöistä kiinnostuneille, olitpa kokenut kisaajakonkari, hakemassa ensimmäistä kertaa kilpailulupaa tai muuten vain kiinnostunut kilpailusäännöistä.

Ota mukaasi vuonna 2020 voimassa olevat kilpailusäännöt: KS I (yleinen osa), KS II (koulu) ja KS III (este) sekä ESRA:n aluemestaruuskilpailusäännöt ja tutustu näihin ennakkoon.

Ilmoittautumiset viimeistään 10.2.2020 alla olevan linkin kautta.  Maksamaton ilmoittautuminen ei ole voimassa.
Peruutukset vahvistusviestin linkin kautta tai emmi.kupiainen@ratsastus.fi .  Ilmoittautumisajan jälkeen tulleissa peruutuksissa maksu hyvitetään vain lääkärintodistuksella. Peruuttamattomat ilmoittautumiset tulee maksaa täysimääräisenä. Jälki-ilmoittautumisessa hintaan lisätään 10 €.

Osanottajien enimmäismäärä 30 henkilöä. Koulutus toteutetaan jos osanottajia on vähintään 10. Tiedustelut ESRA/Jaana Tengman 0400 998 963.

Koulutukseen ilmoittautuneille toimitetaan osa kurssimateriaalista sähköisessä muodossa yhdessä kurssiohjelman kanssa ilmoittautumisajan päätyttyä.

TERVETULOA!