Ihanaa joulua ja onnellista vuotta 2020 kaikille majoranilaisille!

18.12.2019

Kiitos kuluvasta vuodesta ja rentouttavia juhlapyhiä!

Vuoden päätteeksi pitkän hallitusrupeaman tehneitä Majoranin seura-aktiiveja on siirtymässä sivuun. Seuran toiminta jatkuu vanhaan tapaan uusien, innokkaiden tekijöiden voimin, uuden hallituksen toimintakausi alkaa 1.1.2020. Hallitusten yhteystietoja löytyy Majoranin sivuilta osoitteesta TÄÄLTÄ (vuoden loppuun asti sivuilla on myös vuoden 2019 hallituksen tietoja).

Vuoden 2020 ensimmäiset RS Majoranin seurakisat pidetään tammikuussa. Kisakutsu julkistetaan vuoden alussa. Ensi vuonna RS Majoranin seurakisoja tullaan järjestämään kahdeksat ja muita kivoja tapahtumia entiseen tapaan. Myös tapahtumakalenteri julkistetaan vuoden alussa.

Vuodenvaihteen jälkeen jäsenkirjeet ja muut Majoranin sähköpostilistalaisille lähetettävät ajankohtaiset asiat lähetetään osoitteesta rs.majoran@gmail.com.

Kiitos hyvästä yhteistyöstä vuosien varrella! ❤ Sama hyvä vire jatkukoon! Menestystä ja työniloa myös jatkoon, ehkä olemme yhteyksissä muissa yhteyksissä.

RS Majoranin hallitusväki