Vuoden viides jäsenkirje on julkaistu

23.10.2019

RS Majoranin jäsenkirje 5 / 2019                                                      23.10.2019

RS Majoranin 30-vuotisjuhlavuosi lähestyy loppuaan. Seuran virallinen syntymäpäivä oli 26.9., merkkipäivää juhlittiin jo toukokuussa. Keväällä kokosimme kaksi dokumenttia seuran historiasta, niitä kannattaa kurkistaa, ne löytyvät seuran nettisivuilta.

Tämän vuoden tapahtumista jäljellä ovat vuoden viimeiset seurakilpailut ja pikkujoulut. Marraskuun kisat järjestetään sunnuntaina 17.11.2019 klo 11 alkaen. Ilmoittautumisaika kisoihin alkaa tiistaina 29.10. ja päättyy tiistaina 5.11. klo 23.59. Marraskuun kisat ovat viimeiset, jotka huomioidaan käynnissä olevassa Majoran cup -kilpailussa. Cup-kilpailuiden voittajat palkitaan pikkujouluissa, joita vietetään puolestaan lauantaina 30.11.2019 klo 15 alkaen Carlbergin seuratalolla, ilmoittautua tulee viimeistään torstaina 21.11.

RS Majoranin syyskokouksessa tiistina 8.10.2019 valittiin 30-vuotiaalle seuralle uusi hallitus, sillä pitkän hallitusrupeaman tehneitä seura-aktiiveja on siirtymässä sivuun. Uusia, innokkaista tekijöitä onneksi löytyi ja seuran toiminta jatkuu normaalisti. Uuden hallituksen toimintakausi uuden puheenjohtajan Riitta Mutikaisen johdolla alkaa 1.1.2020.

Kaikista edellä mainituista asioista ja tapahtumista lisää tämän jäsenkirjeen sivuilla. Palaamme tässä jäsenkirjeessä myös Hubertusten tunnelmiin.

Näistä tapahtumista ja muista ajankohtaisia seura-asioita päivitetään ja on päivitetty seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi. Uutuus- ja kanta-asiakaskirjeet on päivitetty myös seuran sivuille yläpalkista löytyvän Yhteistyössä-sivun alle.

Mukavaa syksyä!