Hubertus-ratsastukset

Juniori-Hubertuksessa 2018 teemana oli "Disney". Kuva Maija Virtanen.

Syyskuussa juhlitaan Hubertus-juhlissa. Hubertus -ratsastuksiin ja -illanviettoihin kutsutaan ahkerimmat seuran tapahtumien ja kisojen järjestelyissä eniten ahkeruuspisteitä keränneitä jäseniä, juniorit omaan tapahtumaansa, seniorit omaansa.

Ahkerimmat avustajat kutsutaan ratsastamaan (ratsastus maksetaan itse). Maastolenkin ja ratsastuskisailun jälkeen vieraat ruokailevat After riding -tilassa ja viettävät aikaa syöden, junioritoimikunnan suunnitteleman ohjelman parissa sekä palkitsemisia seuraten. Seura maksaa junioreiden ruokailun, seniorit maksavat omastaan osan, seura sponsoroi osan.

Junioreiden Hubertuksessa on ollut edellisinä vuosina teemoja: Inkkarit ja länkkärit (v. 2012), Pirates of Majoran merirosvoteema (v. 2013), prinsessat ja ritarit (v. 2014), metsä ja metsän henget (v. 2015), olympialaiset (v. 2016), sirkus (v. 2017), Disney (v. 2018) ja Majoran 30 vuotta (v. 2019)

Kuvia edellisten vuosien Hubertuksista löytyy Kuvagalleriasta.