Marraskuun liikuntatreffeillä sunnuntaina 27.11. maneesisulkapalloa

1.12.2016

Kuva Tuija Rahkamaa.
Kuva Anu Helomaa.

Pari kuvaa päivitetty tarinan oheen.

MARRASKUU 2016

• Liikuntatreffit, maneesisulkapalloa sunnuntaina 27.11. klo 11 alkaen.

Ratsastuksenopettajat ja ratsastuksen oheisliikunnanohjaajakurssin suorittaneet Tuija ja Martina pitävät liikuntatreffit, maneesisulkapalloa, sunnuntaina 27.11. klo 11-n. 12.15. Tervetuloa mukaan!

Tavataan maneesissa pikkujoulun jälkeisissä tunnelmissa (seuran pikkujoulut lauantaina 26.11.). Verryttelemme aluksi kunnolla ja venyttelemme lopuksi.

Ota mukaasi juomapullo ja mukavat urheiluvaatteet ja -kengät. Olemme siis sateensuojassa maneesissa, mutta pukeudu muuten lämpötilaan sopivasti! Jos sinulla on mailoja ja sulkapalloja, otathan myös niitä mukaasi.

Tapahtuma on ilmainen, avoin kaikille (myös ei-jäsenille, kavereille, perheenjäsenille, jne.) eikä etukäteisilmoittautumista vaadita. RS Majoranin jäsenillä on voimassa vakuutus Suomen Ratsastajainliiton kautta. Jos et ole seuran jäsen, varmistathan, että oma vakuutusturvasi on kunnossa!

Lisätietoja Martina Keskiseltä (puh. 044 041 1228), Anu Helomaalta (puh. 040 592 2929) tai Tuija Rahkamaalta voi kysyä aiheesta, kun häntä näkee tallilla.