Senioreiden Hubertuksen ratsukot ovat selvillä

20.9.2016

Hubertustunnelmia vuodelta 1993, kuvassa mm. Heikki Mutikainen / Lasalle, Teemu Ahtee / Alonso ja Susanna Salmio / Granath. Kuva Eija Komulainen.

Tervetuloa seuraamaan ratsastusta lauantaina 24.9. klo 16.30 alkaen!

Tervetuloa senioreiden Hubertus-ratsastukseen

Leppävaaran Ratsastuskoululle la 24.9.2016 klo 16.30 alkaen

Ohjelma:

• Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla (säävaraus)
  • Ratsastusta kentällä / maneesissa
  • Metsästysillallinen After Riding -tiloissa
  • Hevosen Malja

RATSUKOT:

1. Heidi-ope - Campina Grande
  2. Anu Helomaa - Osborne
  3. Laura Ahlblad - Cinderella
  4. Sari Nurmi - Cabu
  5. Katri Kairimo - Londa
  6. Mia Rautava - Victor
  7. Maiju Kaarsalo-Koskela - Rasmus
  8. Elina Avela - Bono
  9. Sara Haanpää - Josefine
  10. Jaana Nikkola - Beethowen
  11. Tuija-ope - Bee

Ratsastuksen hinta 24 €, illallisen ja ruokajuoman hinta 20 €. Pelkän illallisen voi maksaa tilille tai paikan päällä käteisellä (Nordea FI12 1013 3000 1313 49, huom! viitenumero 1290) ratsastus tulee maksaa paikan päällä käteisellä.

Ratsastamaan ja syömään kutsutaan: Jaana Nikkola, Susanna Salmio, Sini Ollikainen, Jenni Kannelsalo, Laura Ahlblad, Hanna Aalto, Katri Kairimo, Sara Haanpää, Maiju Kaarsalo-Koskela, Sari Nurmi, Mia Rautava, Kira Stenman, Elina Avela, Maarit Seitsonen, hallituslaiset ja ratsastuksenopettajat.

Syömään kutsutaan: Eva Nurminen, Hannele Mutikainen, Heikki Mutikainen, Tia Mutikainen, Elina Kouti-Halinen, Teemu Ahtee, Siv Englund, ja Johanna Virsunen.

Myös kaikki muut ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan tapahtumaa!

Kuulisimme osallistujilta mieluusti ehdotuksia ohjelmasta, leikeistä, tms. ruokailun ja seurustelun ohessa. Ohjelmaa voi esittää itse tai antaa idean hallituslaisille, joko ex-tempore tai ennakkoon sovittuna.

Syksyisin terveisin, RS Majoranin hallitus

P.S. Hubertuksiin kutsutaan siis edellisen vuoden aikana Majoranin tapahtumissa (kisat ja muut tapahtumat) eniten talkoopisteitä keränneet. Tallilla käy paljon muutenkin ahkeraa porukkaa, mutta kaikille ei ole kertynyt vaan talkoopisteitä. Juhlatila asettaa rajoitteita kutsuttavien määrään. Kiitos KAIKILLE ahkerille!